Building Classroom Culture and Through Translanguaging Theory and Practice


کتاب Building Classroom Culture Through Translanguaging: Theory to Practice اثر Holly Hansen-Thomas، María-Elena Gómez-Parra و Barbara Muszyńska منبعی ارزشمند برای معلمان زبان است که به بررسی کاربرد نظریه Translanguaging در کلاس درس می‌پردازد. این کتاب نشان می‌دهد چگونه می‌توان از زبان‌های مختلف دانش‌آموزان برای تقویت یادگیری، تعامل و درک فرهنگی استفاده کرد. با ارائه‌ی مثال‌های عملی و دیدگاه‌های نظری، به معلمان کمک می‌کند محیطی چندزبانه و فراگیر بسازند که در آن زبان به ابزاری پویا برای ارتباط و رشد تبدیل می‌شود. مناسب برای معلمان، پژوهشگران و علاقه‌مندان آموزش زبان.

نوع: آموزشی

134 صفحه

می‌خوای از قافله عقب نمونی؟

همین حالا عضو شو تا اولین نفری باشی که از جدیدترین اخبار، تاریخ برگزاری دوره‌های تربیت مدرس و کارگاه‌ها، محتوای اختصاصی و تخفیف‌های ویژه باخبر می‌شی. تو مسیر یادگیری زبان، همیشه یک قدم جلوتر باش!

Teacher
ieltsdaily-logo