Harvard Business Review is a general management magazine published by Harvard Business Publishing, a not-for-profit, independent corporation that is an affiliate of Harvard Business School. HBR is published six times a year and is headquartered in Brighton, Massachusetts.
مجله کسب و کار هاروارد، به صورت ماهنامه از طرف مدرسه کسب و کار هاروارد منتشر میشود و از معتبرترین و کاربردیترین نشریات کسب و کار و مدیریت است. مدرسه کسب و کار هاروارد همواره تلاش داشته تا جدیدترین و مهمترین مباحث و چالشهای روز را پوشش دهد. اغلب اساتید معتبر این زمینه مقالات و نتایج تحقیقات خود را در این مجله منتشر مینمایند.
نام مجله:
Harvard Business Review
شماره:
VOLUME 102, NUMBER 3
تاریخ:
May- June 2024
تیتر این شماره:
Ask smarter questions
عناوین چند مقاله مهم این شماره:
● Why the Influencer Industry Needs Guardrails
● Should Your Brand Hire a Virtual Influencer?
● Highly Skilled Professionals Want Your Work—But Not Your Job
● For Success with AI, Bring Everyone On Board