کدام آزمون TOEFL یا IELTS - بخش سوم

کدام آزمون TOEFL یا IELTS - بخش سوم

این واقعیت که IELTS محبوب‌ترین آزمون سنجش مهارت زبان انگلیسی در جهان است می‌تواند به نفع شما باشد. پیدا کردن نکات و ویدیوهای مربوط به آزمون IELTS شامل تجربیات دیگر آزمون‌دهندگان نیز برای شما آسان‌تر خواهد بود.

اکثر آزمون‌دهندگان IELTS درباره اینکه روز آزمون چگونه خواهد بود نگران هستند. برای کاهش هرگونه استرس، شاید ایده خوبی باشد که با مطالعه تجربیات دیگر افراد، متوجه شوید چه چیزی در روز آزمون در انتظار شماست. این باعث می‌شود که احساس اطمینان بیشتری کنید، علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند اطلاعات مهمی درباره آزمون برای آینده جمع‌آوری کنید. 

اعتبار جهانی IELTS به این معنی است که بدون شک یک انتخاب خوب برای پیشرفت حرفه شما در دنیای کار است. وقتی نمرات خوبی در IELTS کسب می‌کنید، پیشرفت شغلی برای شما آسان‌تر خواهد شد. علاوه بر این، ممکن است در صورتی که درخواست برای مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا دارید، مفید باشد.

پس از مرور این راهنمای مقایسه‌ای، اکنون باید بتوانید خودتان تصمیم بگیرید که کدام‌یک از این دو آزمون بهتر با برنامه‌های آینده شما همخوانی دارد. 

اکنون که درک بهتری از ویژگی‌ها و جزئیات هر آزمون کسب کرده‌اید، زمان عمل است و باید برای آزمون آماده شوید. چه قصد تحصیل در مقاطع بالاتر دارید، و چه قصد مهاجرت کاری به یک کشور جدید را، انتخاب آزمون مناسب برای موفقیت شما حیاتی است. بنابراین تأخیر نکنید و سفر خود را برای دستیابی به اهداف خود آغاز کنید.
https://takeielts.britishcouncil.org/blog/toefl-or-ielts

  در آکادمی آیلتس دیلی دوره‌های جامع و حرفه‌ای برای تعمیق دانش شما در آزمون‌ها TOEFL و IELTS برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
05137669295
05137637526

تاریخ انتشار: 1403-07-18
0 0 56
گروه تهیه و اجرا :

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه
ieltsdaily-logo